coca-cola

Alla inlägg under november 2010

Av Cornelia - 6 november 2010 13:12

Hej hej bloggen! Nu tänkte jag börja skriva igen. Har inte haft så stor lust under sommarlovet och sen så började jag aldrig efter sommarlovet......  . Men nu är jag som sagt var tillbaks. Blev lite osäkar på hur tillbaks stavas. Jaja ibland får ta lite risker   Men jag har faktist lite spännande att berätta. Eller ja inte spännande men lite att berätta i alla fall. Jag har ju fyllt år (den 27 sep) hihihi grattis till mej!!....    Men som säkert vet eller om ni kollar på min blogg borde ni det här lagret förstått att min bästis heter Minna! Och hon fyller ju också år det skulle ju vara väääldigt ovanligt om hon inte gjorde det . Men till saken. Vi har haft kalas,emo kalas. Ja ni vet emo med kängor,hängslen,svart hår och svart  smink! Det var så kul! Vi var i Gejer skolans matsal. En väldigt trevlig matsal med en liten scen där alla stog och dansade. Ärligt talat trodde jag inte att någon skulle dansa. Ja så att det skulle bli ett sånt där disco när ingen dansade och alla tryckte vid snacks bordet. Men jag hade fel. Nästan hela klassen dansade även killarna vilken överaskning!!

Och presenter fick man såklart 21 stycken (Vi är 24 i klassen två kom inte och jag gav faktist inte mej själv en present.) Jag skulle kunna räkna upp allt vad jag fick men det orkar jag verkligen inte. Ni får nöja er med smycken,kläder,muggar,schalar  ja och lite mer.

Men nu så måste jag göra mej klar sitter forfarande i pyjamas sjusovare som jag är. Men idag är det extra viktigt att klä på sej för min storasyster kommer hem från Paris idag. Hon har varit där i en hel vecka så det ska bli kul att träffa henne.

Hej då

/jadorelesbonbons  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

heeej jag heter cornelia skriv gärna vad ni tycker om min blogg i gästboken

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards