coca-cola

Alla inlägg under november 2009

Av Cornelia - 29 november 2009 12:35

heeej idag är det onsdag och jag har inte gjort nått specielt det var idrott i dag i skolan vi körde nån slags fia med knuff inte så jätte kul sen gick jag hem efter skolan för jag går inte på fritids när jag kom hem åt jag en macka tittade på tv sen gick jag in på datan ja mer har jag inte gjort idag hej då

/cornelia<3

Av Cornelia - 29 november 2009 11:34

   hej idag var det ju första advent jag har precis ätit advents frukost med mamma pappa och ebba jätte mysigt

sen vid 2 tror jag så ska vi åka hem till våra till mammas kompisar

och dom har ett barn som heter viggo vi är lika gamla

det som är tråkigt är att jag är skiit förkyld och har ont i benet  

Av Cornelia - 28 november 2009 12:30

hej idag var det ingen ridning för ingen kunde köra mig och min bästis

hon ville dessutom inte för hon hade bakat typ hela natten 

plus att jag är skiiitförkyld as jobbigt  

Av Cornelia - 27 november 2009 22:30

heej 

idag var det disco på bergafritidsgård

det var skitkul  

jag gick dit själv men sen mötte jag issa och cindy och vi dansade först på hela dangolvet

sen var det såklart danstävling jag kom med i final men vann ingenting:(

jag köpte där på discot en och en halv läsk en chipspåse tre påsar smågodis och två klubbor

men det som var tråkigt var att min bästis inte kom:(

men vi träffa en skit kul kille som hette albert  3 Britney Spears 

Av Cornelia - 24 november 2009 17:18

     hej idag var jag på vacker tass (en djur affär)

och handlade lite mat till ananas min dvärjhamster och gnagarmajskolvar och lite godis till henne

och för att inte ella (min hund) skulle känna sej bortglömd köpte jag godis till henne

när jag var klar där var jag himla sugen på en gräddbulle så det köpte jag åsså sen gick jag hem ochsatte mej vid datan

mer specielt har jag väll inte gjort idag så

hejdåOskyldig

/cornelia<3

Av Cornelia - 23 november 2009 20:40

idag var jag med min bästis som jag sa innan

inet mer specielt fast idag vcar det skola jag kan redan säga att jag längtar till helgen

idag var det slöjd i skolan vår lärare är riktikt dum jag har syslöjd

skiiittråkigt fast jag blev klar med min väska och det är ju bra

men nu måste jag dushca så

hejdå<3

Av Cornelia - 22 november 2009 19:16

hej i dag  sov jag över med min bästis det var jättekul  och vi ska leka i mårrån med jag längtar

och föresten kolla in hennes blogg pannekakan.bloggplatsen.se

bilden är sen i sommras på gotland

/miss you gotland<3

men hade jättekul med bästisen<3

Av Cornelia - 21 november 2009 13:40

hej idag har jag och min bästis varit och ridit

sen ska vi leka och sova över ska bli jättekul men först ska hon handla lite grejer på högs så jag får vänta på henne men sen kommer hon hem till mej jippi<3  

Presentation

heeej jag heter cornelia skriv gärna vad ni tycker om min blogg i gästboken

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards