coca-cola

Alla inlägg under februari 2010

Av Cornelia - 28 februari 2010 16:34

hej jag kom nästan precis hem från min lååååååånga och tur

jag nämligen varit i lofsdalen och åkt skidor dit e det 95mil ungefär med körde via stockholm (en omväg) så det blev 20 mil extra alltså 115 mil snacka om att jag är trött på att åka bil   men bilderna från loffsis får ni se på bilddagboken

hejdå

/cornelia<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Cornelia - 15 februari 2010 18:04

 hej jag ville bara skriva lite om alla hjärtans dag och hoppas ni hade lika kul som jag   

först fick jag alla <3-dag present av mamma och pappa av mamma fick jag ett hårband och en jätte snygg kofta från h&m

och av pappa fick jag en jättesöt nalle och en påse med mini dumle

sen var jag med lalla hela dan vi hade jättekul

och var nere i *bombahålet sen fika vi hemma och spelade dataspel

super duper kul

/cornelia  







*en jättestor pulkabacke som går neråt som en grop

Av Cornelia - 6 februari 2010 21:54

   hej jag har precis sett på melodifestivalen jag tyckte inte dom där saltgubbarna skulle gått vidare:( däremot gillade jag hot-hot-hot  men den kom ej med synd:(

ja men här var en bild på globen finalisterna gillade båda:)

Av Cornelia - 6 februari 2010 19:06

hej idag var jag och red (som jag gör varje lördag) med minna

och vi *tolkade jättekul!

jag och minna hade pepsi och han stegrade 4 gånger med minna på ryggen stackars minna:(

sen kl12.30

kom jag hem och då skulle jag och minna på fotboll kl1.15 skit stressit men sen så blev allt bra och det var

jättekul på fotbollen:)

hejdå

/cornelia<3<3







*man åker pulka bakom hästen

Av Cornelia - 4 februari 2010 09:33

hej idag bloggar jag på skolan för jag rick och liam kom försent till gympan så vi fick stanna på skolan hihi jag det var väll inget mer jag kunde berätta

hejdå

/cornelia<3<3  

Av Cornelia - 2 februari 2010 17:29

   hej idag efter skolan gick jag julia och megan och handlade på lidl jag köpte tuggummi och kex sen när jag skulle gå hem så var det snöstorm  skit jobbit jag fick massa hård snö i ansiktet sen när jag kom hem så kom mmama och ebba hem och då åt vi semlor mums!

/cornelia<3<3  

Presentation

heeej jag heter cornelia skriv gärna vad ni tycker om min blogg i gästboken

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards