coca-cola

Alla inlägg under maj 2010

Av Cornelia - 16 maj 2010 22:31

hejsan min helg har varit mest slappig:p ja mamma stack till amsterdam i fredas tror jag sen så gjorde jag inte så mycket men på lördagen red jag med mina ny kläder (använda typ två gånger) och minna och det v ar lite specielt för vi skulle leka med hästarna det är typ som stafet med hästarna och en gång skulle man hoppa upp och ner mycket med hästen och hade en liten häst så minna tog lite mycket fart och rullade över hel hästen hahhahah gud va vid skrattade och hon gjorde det två gånger åååå jag höll på att kissa på mej men fårt lag vann med 7 segrar och 3 andra platser sen på kvällen hade jag och pappa lördags mys och såg på föräldrafällan men nu ska jag gå och lägga mej

hejdå

/cornelia<3<3<3

Av Cornelia - 15 maj 2010 13:34

hej igår sov jag över med minna och vi låg och pratade typ hela natten (till kvart i 3)

sen såg vi på tv och köpte lösnaglar :p till att leka med då också lekte vi affär och lite så jag det är inte mycket mer att berätte jo och vi sov från torsdag till fredag ovh idag ska vi kanske leka så jag ringer henne sen

hejdå

/cornelia<3<3<3

Av Cornelia - 6 maj 2010 21:21

hej idag hände något jätteläskigt det var nåra i min som gick från berga (en skola) för vi hade gympa där så var det två män i en vit volvo som tittade på dom och typ förföljde dom jätte läskigt så nu går maria och jessica våra lärare oss till och från berga



 chokladmousse

ikväll så gorde jag och pappa chokladmousse

det blev jätte gott och bra men den är inte klar än för den ska stå i kylen i en timme så jag får inte smaka den för en i morgon syynd



lägret

och sen är dte bara typ 4 dar kvar till lägret ska bli jätte kul vi åker på måndag och så har vi ordnat ett disco för femmorna som  dom ej vet


hejdå

/cornelia<3<3<3

hej

Av Cornelia - 5 maj 2010 09:46

hejsan nu så är jag i skolan och bloggar :p vi har typ läger stund eftersom vi ska åka på läger om 5 dar iip så vi planerar men jag är redan klar med planeringen så jag är inne på datan

hejdå

/cornelia<3<3<3<3 

Presentation

heeej jag heter cornelia skriv gärna vad ni tycker om min blogg i gästboken

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards