coca-cola

Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

iiiip!!!!

Av Cornelia - 6 maj 2010 21:21

hej idag hände något jätteläskigt det var nåra i min som gick från berga (en skola) för vi hade gympa där så var det två män i en vit volvo som tittade på dom och typ förföljde dom jätte läskigt så nu går maria och jessica våra lärare oss till och från berga



 chokladmousse

ikväll så gorde jag och pappa chokladmousse

det blev jätte gott och bra men den är inte klar än för den ska stå i kylen i en timme så jag får inte smaka den för en i morgon syynd



lägret

och sen är dte bara typ 4 dar kvar till lägret ska bli jätte kul vi åker på måndag och så har vi ordnat ett disco för femmorna som  dom ej vet


hejdå

/cornelia<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia - 6 november 2010 13:12

Hej hej bloggen! Nu tänkte jag börja skriva igen. Har inte haft så stor lust under sommarlovet och sen så började jag aldrig efter sommarlovet......  . Men nu är jag som sagt var tillbaks. Blev lite osäkar på hur tillbaks stavas. Jaja ibland får ta l...

Av Cornelia - 23 juni 2010 21:54

hej jag ville bara säga att jag e så arg just nu ni kanske vill veta varför jo det ska jag berätta jag var precis på skolan med marco,cindy,morris,rick och vanja jättekul på skolan men sen när vi skulle hem till marco (han bor granne med skolan) så s...

Av Cornelia - 18 juni 2010 14:01

hejsan alla glada bloggläsare med sommarlov igår vard et liams kalas som jag sa innan jätteskoj hihihi:) jag höll ju på att vela mellan kläder jätte länge men till slut blev det mina kära hängslebyxor en snygg tunika ett par knähöga randiga strum...

oj

Av Cornelia - 17 juni 2010 13:29


hej alla godisälskar (och andra) det var verkligen längesen  jag updaterade (förlåt) men jag har varit upptagen med annat t.e.x facebook som jag skaffade för nån dag sen och har redan över 40 vänner lite stolt hihihi iallafall så är det ju sommarlo...

Av Cornelia - 16 maj 2010 22:31

hejsan min helg har varit mest slappig:p ja mamma stack till amsterdam i fredas tror jag sen så gjorde jag inte så mycket men på lördagen red jag med mina ny kläder (använda typ två gånger) och minna och det v ar lite specielt för vi skulle leka med ...

Presentation

heeej jag heter cornelia skriv gärna vad ni tycker om min blogg i gästboken

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards