coca-cola

Alla inlägg under april 2010

Av Cornelia - 27 april 2010 19:39

hej idag har jag varit med minna och megan det var jättekul först var vi på cellos och köpte galss jag tog en med vit choklad den är jätte god sen köpte jag en mentos sen åkte vi hem till mej och studsade på studsemattan och var med ebba sen skulle megan hem så det var bara jag och minna kvar och vi hoppade också på studsemattan och lekte kändisar och sen håll vi på med en hemlig grej

hejdå

/cornelia<3<3<3

Av Cornelia - 26 april 2010 20:30

hej idag var jag på fotboll med minna sen skulle vi sticka till triangel jag och mamma direkt efter fotbollen för vi träna precis vid triangeln och vi slutar fotbollen klockan halv sju och dom stänger 7 så vi skulle inte kunna lämna minna först så jag frågade om hon ville följa med men hon var jättehungrig

så då fick vi lämna henne sen sticka till mobilia och där var vi tills det stängde

och jag fick lite mer än jeans en ljusblå sjorta gula korta tights och en lång klänning till skolavslutningen

Av Cornelia - 25 april 2010 20:35

hej hoppas ni gillar mitt nya vår tema jag har hållt på i fyra dar med toppbilden

(faktiskt bar två dar men jag var borta dom andra två dagarna) själv blev jag väldigt nöjd men jag ville bara berätta att jag har varit hos filippas pappa över helgen jättekul på lördagen  var vi i stan och jag hittade ett par jätte snygga jeans vilket var bra eftersom jag och mamma skullle köpa ett par jeans så imorgon så ska jag och mamma till lindex och köpa jeans:p ni kanske får se bild på dom imorgon

hejdå

/cornelia<3<3<3

Av Cornelia - 5 april 2010 20:42

hej idag är sista dan på lovet (i alla fall för mej:p)  och det är ju jätte sorligt det känns som om jag inte har hunnit allt jag ska göra och det har jag inte heller och sen åkte våra kompisar hem idag också men jag ska ju träffa mina kompisar i skolan och det är ju kul men endå jag kommer sakna lovet

hejdå

/cornelia<3<3<3

Av Cornelia - 4 april 2010 16:29

hej igår var det påskafton och såklart så vaknade jag och ett påsk ägg låg på matsalsrummet mmm jätte gott sen så fick jag leta efter mina påsk presenter och jag fick två tröjor betty boop strumper sopbubblor och en bok

sen så åkte vi hem till mormor och morfar på påsk middag och där var nästan hela släkten som bor skåne för jag har släkt i stockholm också men iallafall så var hela släkte där utom nicki och anna för dom var utomlands tror jag

och min kusin mikaela som jobbar som barnflicka  i stockholm åt min (och hennes) kusins barn som heter jonas och samuel   var där och jag hade sätt henne på länge så det var kul sen så målade vi påsk ägg och åt det var jätte kul

hej då

/cornelia<3<3<3 



ps.bilderna ser ni på bilddagboken.se ni kan få gästlösen om jag känner er  



  

Presentation

heeej jag heter cornelia skriv gärna vad ni tycker om min blogg i gästboken

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards