coca-cola

Alla inlägg under mars 2010

Av Cornelia - 25 mars 2010 20:44

   hej imorse när jag skulle till gympan så hade jag lite brottom och när jag skulle cyckla iväg så hade min cyckel punka och klockan var typ 25 och vi börjar halv så jag hade skit bråttom och så skulle jag gå men på fotbollen så sparkade en tjej mej på foten och den andra vet jag ej vad som hänt så jag har ont i båda fötterna så jag visste att jag skulle bli utelåst eftersom jag kom försent så jag bestämde mej för att hoppa över gympan jag skulle ju endå inte kunnna va med med mina fötter:p sen så började jag gå mot skolan och då kom jag på att jag glömt en sak så jag gick tillbaka hem och sen stannade jag där tills vi började

hejdå

/cornelia<3<3<3<3

Av Cornelia - 23 mars 2010 17:18

hej nu har jag varit hemma ett tag och bara tagit det lungt för sen ska jag på fotboll med minna idag hade vi kristian hela dagen som vi alltid har på tisdagar och sen så ska jag snart ha en tävling så håll ögonen öppna

hejdå

/cornelia<3<3<3

hej

Av Cornelia - 21 mars 2010 21:02

   hej nu ska jag snart lägga mej typ vid halv 10  jag ser på tv men mamma ropar på mej  att jag ska lägga men idag har jag inte gjort så mycket men mamma har haft litet kalas för hon fyllde år i tisdags grattis men jag var knappt med för jag läste om jag kunde drömma himla bra rekomenderar den men nu måste jag gå mamma ropar 

hejdå

/cornelia<3<3<3 

Av Cornelia - 11 mars 2010 18:38

hej jag vet att det var ett tag sen jag bloggade men  nu har jag börjat igen

ja idag har jag inte gjort nått specielt men när jag kom hem efter skolan fanns det ingen mat hemma och jag var trött och hungri så jag ringde mamma men hon svarade inte så då ringde jag pappa han sa att jag skulle ta brunis med lepa så jag åt två såna och två oboy mackor och glass och ett glas oboy men jag var endå inte helt mätt men orkade inte gör fler mackor

hejdå

/cornelia<33

Presentation

heeej jag heter cornelia skriv gärna vad ni tycker om min blogg i gästboken

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards